وقتی کادو فندک زیپو باشد! بررسی کاتالوگ زیپو سال ۱۹۹۹

[vc_row][vc_column][vc_column_text]کادو فندک، نام مناسبی برای هر فندک زیپو در کاتالوگ سال ۱۹۹۹ است. به گفته‌ی کمپانی مذکور، فندک شوق‌برانگیز زیپو در سال ۱۹۹۹، به دنبال نسل جدیدی از مشتریان نیز هست. زیپو در این کاتالوگ می‌گوید که با سبک و تصاویر بی‌نظیر خود تلاش دارد صداقت خود را به میلیون‌ها مشتری زیپو در سراسر جهان اعلام کند.
شعار کمپین زیپو در سال ۱۹۹۹ این جمله است: «با زیپو چیزی را شروع کنید!» و در ادامه می‌افزاید: «…زیپو، زیباترین شیوه‌ی روشنایی‌بخشیِ شمع‌ها و هیمه‌های آتش کمپ‌ها را به نمایش می‌گذارد.»
در فندک‌های ۱۹۹۹ زیپو، اولویت تعداد، با فندک‌های کروم است. فندک‌های کلاسیک برنجی و نیز فندک‌های رنگی نیز بیش‌تر جلب‌توجه می‌کنند. فندک‌های «سورپرایز» زیپو را در این کاتالوگ حتماً ببینید؛ کادو فندک یعنی این! باز شدن درب این فندک‌ها با تغییر حالتِ طرح نقش‌شده بر آن‌ها جلوه‌های بسیار عجیبی به وجود می‌آورند. این کادو فندک را از دست نباید داد.
نقش‌ها،طرح‌ها، تصویرها و نمانام‌هایِ (بِرندهایِ) مختلفی مانند سیگار، نمادهای کشور استرالیا، برج‌های فلکی، ماشین فورد، اسلحه، نوشیدنی‌ها؛ چهره‌های سرشناس و… ازجمله پرجلوه‌ترین فندک‌های ۱۹۹۹ هستند.

کادو فندک هارلی دیویدسون

در سال ۱۹۹۹ نیز مانند سال‌های قبل، یک کاتالوگ دیگر در کنار کاتالوگ اصلی فندک زیپو به چشم می‌خورد که کاتالوگ بِرندِ «هارلی دیویدسن» (Harley Davidson) است؛ یعنی نام تجاریِ شرکتی با همین نام در آمریکا که موتورهای هارلی دیوید سون را تولید می‌کند که موتورهایی بسیار قوی و جوان‌پسند هستند.
در کاتالوگ هارلی دیویدسون ۱۹۹۹، که یک کلکسیونِ کادو فندک محسوب می‌شود؛ تعداد فندک‌های برنجی و روکش کروم به هم نزدیک هستند و طراحی برجسته حرف اول را در اکثر این فندک‌ها می‌زند.
زیپو طیِ توضیحی در این کاتالوگ، تصویر عقاب این بِرند را با نماد عقاب آمریکا پیوند می‌زند و از مشتریانش می‌خواهد که با روشن کردن این فندک‌های برنجی، یک غافلگیری (سورپرایزِ) جدید را به نمایش بگذارند و صحبت و رابطه‌‌ای جدید را با کادوی فندک زیپو تجربه کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text el_class=”catalog” css=”.vc_custom_1523530065013{padding-top: 10px !important;padding-right: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;padding-left: 10px !important;background-color: #fe6c61 !important;}”]برای مشاهده کاتالوگ زیپو (هارلی دیویدسون) سال ۱۹۹۹ کلیک کنید.[/vc_column_text][vc_icon icon_fontawesome=”fa fa-chevron-down” color=”pink” align=”center” css=”.vc_custom_1519545325651{margin-top: -10px !important;margin-bottom: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text el_class=”catalog” css=”.vc_custom_1519545303409{margin-top: -25px !important;}”] [real3dflipbook id=”11″] [/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text el_class=”catalog” css=”.vc_custom_1523529324845{padding-top: 10px !important;padding-right: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;padding-left: 10px !important;background-color: #fe6c61 !important;}”]برای مشاهده کاتالوگ زیپو سال ۱۹۹۹ کلیک کنید.[/vc_column_text][vc_icon icon_fontawesome=”fa fa-chevron-down” color=”pink” align=”center” css=”.vc_custom_1519545325651{margin-top: -10px !important;margin-bottom: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text el_class=”catalog” css=”.vc_custom_1519545303409{margin-top: -25px !important;}”] [real3dflipbook id=”10″] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 شانس خود را امتحان کنید!

  • گردونه را بچرخان و شانس خود را امتحان کن
  • یک ایمیل در هر روز
  • تقلب نکنید
شانس خود را امتحان کنید
دیگر نشان نده
بعدا یادآوری کن
نه ممنون