بخاری جیبی زیپو چیست و چه کاربردی دارد؟

فرقی نمیکند که در چه فصلی بیرون از خانه هستید. وقتی با به کوهنوردی برید، یا شکار، ماهی گیری، کمپینگ یا حتی وقتی فقط با دوستانتان بیرون از خانه هستید، اصلا دوست ندارید که سرما اذیتان کند.

محصول جدید شرکت زیپو بخاری جیبی بنزینی مشکل سرمای هوا رو حل کرده است.

بخاریِ شخصی‌سازی‌شده! این تعریف کلی بخاری جیبی زیپو است! یک بخاری جیبی شیک، کاملاً ایمن و کاربردی. در مطلب پیشِ رو نگاهی داریم به برخی ویژگی‌ها و انواع بخاری جیبی زیپو. با زیپولند همراه باشید.

بخاری جیبی چیست؟

تجهیز لباس و وسایل شخصی انسان به ابزارهای گرمابخش ایده‌ی تازه‌ای نیست که از ناقص بودن آن بترسیم یا احساس کنیم که شاید استفاده از ابزارهایی مانند بخاری جیبی برای ما خطرساز باشد؛ مگر این‌که بخاری جیبیِ مورداستفاده‌ی ما متعلق به بِرند معتبری نباشد. پیشینه‌ی تاریخیِ استفاده از وسایل گرمابخشِ کوچک و قابل‌حمل، به بیش از هزار سال قبل و به زمانی بازمی‌گردد که انسان موفق به تهیه‌ی نوعی پنبه‌ی نسوز شد.

اولین استفاده‌ی رسمی از بخاری جیبی به حدود سال‌های ۱۹۱۴ و هم‌زمان با آغاز جنگ جهانی اول بازمی‌گردد. در آن ایام، روس‌ها در مناطق سردسیر از انواع ابتدایی‌ترِ بخاری‌های جیبی امروزی استفاده می‌کردند.

بخاری جیبی در شکل امروزی خود قابل‌استفاده در جیب کاپشن، کوله‌پشتی، کیسه‌خواب با گرمایی مطمئن و ایمن است و برای هرگونه طبیعت‌گردی یا استفاده در فضای آزاد مناسب و در برخی موارد ضروری است.

انواع بخاری جیبی زیپو

کمپانی زیپو در وب‌سایت رسمی خود در بخشی از توضیح محصول بخاری جیبی زیپو می‌نویسد: «محبت خودتان را با این گرمابخش دست‌های انسان نشان دهید…»

بخاری جیبی زیپو در دو مدل کاربردیِ ۱۲ ساعته و ۶ ساعته عرضه شده که هر کدام از این دو نوع، بخاری جیبی نیز مدل‌هایی با طرح و رنگ‌‌های متفاوتی دارند.

بخاری دستی زیپو ۱۲ ساعته مدل ۴۰۳۲۳ به رنگ نقره‌ای با وزن تقریبی فقط ۷۴ گرم و ابعاد ۱*۵*۱۳ سانتی‌متر؛ قابل‌حمل در داخل کاپشن و یا کیسه‌خواب، انتخابی مکفی‌تر برای انواع شرایط سرمای سخت و یا عادی است که می‌توانید جزئیات ویژگی‌های آن را در لینک ارائه‌شده مطالعه کنید.

شما هم‌چنین می‌توانید رنگ مشکی این بخاری جیبی؛ یعنی بخاری جیبی زیپو مدل ۴۰۳۳۴ را نیز انتخاب کنید.

انتخاب بخاری دستی زیپو ۶ ساعته مدل ۴۰۳۲۱  به رنگ نقره‌ای با وزن ۵۰ گرم و ابعاد ۱.۵*۵*۷ هم‌چنین استفاده ی متعارف از مدل ۶ ساعته، که۲۴ گرم  سبک‌تر و تقریباً ۳ سانتی‌متر کوچک‌تر است؛ می‌تواند در انواع فضاهای بازِ داخل و خارج از شهر کارایی لازم را داشته باشد.

هم‌چنین بخاری جیبی زیپو مدل ۴۰۴۷۳ به رنگ صورتی و مدلی کاملاً زنانه و بسیار شیک، یکی دیگر از انتخاب‌های موجود محسوب می‌شود.

قیف مخصوص ریختن بنزین و کیف مخصوص حمل همراه هر یک از مدل‌های معرفی‌شده وجود دارد.

هم‌چنین در صورت تمایل،  مشعل یدکی بخاری جیبی زیپو  که ابزاری جداگانه است؛ با قابلیت بیش از ۷۰ بار استفاده؛ گرمای بیش‌تری را برای شما فراهم خواهد کرد.

هر یک از بخاری‌های جیبی معرفی شده‌ی زیپو از تکنیک پیشرفته و آسان تزریق سوخت و نگهداری سوخت برخوردار بوده و کاملاً ایمن هستند. حرارت آن‌ها تنظیم‌شده، مداوم، یکنواخت و مؤثر است. بدنه‌ی تمامی بخاری‌های جیبی زیپو نیز طبق تأکید کمپانی زیپو از فلز مقاوم ساخته شده و مخزن سوخت آن به‌راحتی پر می‌شود. نحوه‌ی کار با بخاری جیبی زیپو را ببینید.

بخاری جیبی زیپو، تابستانِ خصوصی شما!

بخاری جیبی زیپو در دو اندازه تولید و عرضه میشود که اندازه کوچکتر تا ۶ ساعت و اندازه بزرگ تر تا ۱۲ ساعت گرما تولید میکند.

کافیه مخزن بنزین رو با پیمانه مخصوص پر کنید، بخاری رو روشن کنید، در کیف مخصوص قرار دهید و از گرما لذت ببرید.

ویدئو نحوه کار با بخاری جیبی زیپو (۲ دقیقه، ۵ مگابایت)

[dt_gap height=”50″ /]

محصولات مرتبط در فروشگاه زیپولند

جمع بندی

بخاری جیبی چیست؟

بخاری جیبی در شکل امروزی خود قابل‌استفاده در جیب کاپشن، کوله‌پشتی، کیسه‌خواب با گرمایی مطمئن و ایمن است و برای هرگونه طبیعت‌گردی یا استفاده در فضای آزاد مناسب و در برخی موارد ضروری است.

گرمای بخاری جیبی چقدر است؟

بخاری جیبی زیپو میتواند وقتی که در جیب کاپشن شما قرار دارد دستان شما رو گرم کند. و یا در کیسه خواب باشد و گرمای آن به مدت ۶ الی ۱۲ ساعت ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 شانس خود را امتحان کنید!

  • گردونه را بچرخان و شانس خود را امتحان کن
  • یک ایمیل در هر روز
  • تقلب نکنید
شانس خود را امتحان کنید
دیگر نشان نده
بعدا یادآوری کن
نه ممنون