انواع فندک هدیه زیپو! بررسی کاتالوگ زیپو سال ۱۹۹۸

انواع فندک هدیه زیپو در کاتالوگ زیپو ۱۹۹۸ به چشم می‌خورد. انتخاب عنوان انواع فندک هدیه برای کاتالوگ زیپو ۱۹۹۸ متکی به چند دلیل است. فندک کادویی باید قابلیت انطباق‌پذیری با انواع سلیقه‌ها را داشته باشد که در کاتالوگ زیپو ۱۹۹۸ با انواع فندک‌های مختلف ازنظر طرح و یادآوری خاطرات عمومی مردم جهان و برخی کشورها روبرو می‌شویم. این طرح‌ها شامل تصویر، حکاکی و لوگوی انواع خودروها مانند جیپ (Jeep) و فورد (Ford)- مسابقه‌های ورزشی مانند فندک‌های مربوط به گاوبازی (Cowboys) و هاکی روی یخ (Oilers) و جام جهانی فوتبال– طرح‌های بسیار جالب حیوانات اسطوره‌ای مانند عقاب، شیر، فیل- طرح انواع اسلحه، مانند «کُلت» (Colt)- یک سِری فندک هدیه با نگین‌های متفاوت- طرح‌های مربوط به هنرمندان و چهره‌های سرشناس- طرح و لوگوی بسیاری از شرکت‌ها و بِرندهای جهانی مانند بِرند جهانی پوشاک «بنتون» (united colors of benetton) که در تولید پوشاک‌های رنگارنگ و خلاقانه شهرت جهانی دارد- تعدادی فندک هدیه با طرح‌های فوق‌العاده جذاب فانتزی و تخیلی مانند «فرشته‌ی آبی»(Blue Angel) یا «آلبوم خانواده‌ی مُرده!» (Dead Family Album) – فندک‌های دوقلوی بروج فلکی مانند طرح برج حوت (ماهی) (Pisces) و…
از ویژگی‌های کاتالوگ ۱۹۹۸ زیپو؛ تولید فندک‌های کروم و برنجی با طرح یکسان است که زیپو از آن‌ها به‌عنوان فندک‌های دوقلوی خود یاد کرده است.
در کاتالوگ زیپو ۱۹۹۸، اولویت با جنس بدنه‌ی برنجی با روکش کروم فوق براق و روکش تیره‌رنگ است البته جنس بدنه برنجی نیز بخش قابل‌توجهی از فندک‌ها را به خود اختصاص داده است.
ویژگی اصلی کاتالوگ فندک هدیه زیپو ۱۹۹۸؛ وجود محصولی خاطره‌انگیز مربوط به سال ۱۹۴۷ به نام (Zippo Car) است که فندکی با تولید محدود به تعداد ۲۵۰ هزار عدد برای کلکسیونرهای جهان است.
برای فندک هدیه زیپو در سال ۱۹۹۸ کاتالوگ دومی هم مربوط به برند «هارلی دیویدسن» (Harley Davidson) است که در حقیقت، نام تجاری شرکتی به همین نام در آمریکاست که موتورهای هارلی دیوید سون را تولید می‌کند که موتورهایی بسیار قوی و جوان‌پسند هستند.
در مورد به‌کارگیری لوگوی هارلی دیویدسون در سال ۱۹۹۸؛ تعداد فندک‌های برنجی و برنجی با روکش کروم تقریباً برابر هستند اما نکته‌ی متفاوت، استفاده‌ی بیش‌تر از طراحی‌های برجسته و نوع طرح‌های چند طرفه در این فندک‌ها است که فوق‌العاده باابهت و جذاب از آب درآمده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 شانس خود را امتحان کنید!

  • گردونه را بچرخان و شانس خود را امتحان کن
  • یک ایمیل در هر روز
  • تقلب نکنید
شانس خود را امتحان کنید
دیگر نشان نده
بعدا یادآوری کن
نه ممنون