چگونه فندک زیپو اصلی بخریم؟

با ساختار فندک های بنزینی زیپو آشنا شوید

فندک های بنزینی زیپو مورد پیچیده ای ندارند، درک ساختمان آن ها بسیار ساده است. این مدل از فندک که با سوخت بنزین کار میکند، دارای محفظه ای است که بنزین در آن ریخته می شود و از طریق نمد مخصوص جذب شده و وارد فتیله می شود. به دلیل آنکه بنزین ماده ای فرار و بخار شونده است، همیشه بخار بنزین دور فتیله را احاطه نموده است و هنگامی که جرقه زن را چرخانده میشود، در اثر تماس جرقه زن با سنگ فتیله آتش می گیرد.

 

چگونه زیپو اصلی را تشخیص دهیم؟

تشخیص اصالت و اصل بودن فندک های زیپو کار چندان آسانی نیست، شما می توانید از عبارات حک شده زیر فندک های زیپو تا حدودی به اصل بودن آن پی ببرید. فندک های تقلبی حکی نا متعادل دارند به گونه ای که بخشی از آن عمیق تر و بخشی کم عمق تر است. بر اساس صاحب نظران این صنعت آلیاژ به کار برده شده توسط کمپانی زیپو بسیار صیقلی است، کروم کمی دارد و تقریا نازک است و مغزی آن تا حد چشمگیری ظریفتر و در عین حال مقاوم تر از فندک های تقلبی است.

 

شایعه

مغزی فندک زیپو در خط تولید مجزا از بدنه تولید میشود. لذا تاریخ تولید مغزی و بدنه در بسیاری از موارد متفاوت است. این باور که بدنه فندک و مغزی باید دارای یک تاریخ تولید باشند باور غلطی است و این مورد از دلایل اصلی بودن فندک زیپ نیست.

 

کمپانی زیپو به خریداران چه پیشنهادی میکند؟

کمپانی زیپو همیشه به خریداران خورد پیشنهاد کرده فندک های این شرکت رو از فروشنده معتبر خریداری کنید. کمپانی زیپو در ایران شعبه رسمی ندارد.

 

زیپولند چگونه به من کمک میکند؟

زیپولند با تضمین اصالت محصولات خود و ارائه گارانتی کتبی به همراه با سفارش شما خیال خریداران این طیف از محصول را راحت کرده است. شما میتوانید از بزرگترین کلکسیون فندک های زیپو در ایران مدل ها مورد نظر خود را خریداری کنید و به همراه گارانتی کتبی اصالت و خدمات پس از فروش زیپولند تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 شانس خود را امتحان کنید!

  • گردونه را بچرخان و شانس خود را امتحان کن
  • یک ایمیل در هر روز
  • تقلب نکنید
شانس خود را امتحان کنید
دیگر نشان نده
بعدا یادآوری کن
نه ممنون