فندک لوکس زیپو! بررسی کاتالوگ سال ۲۰۰۰ کمپانی زیپو

[vc_row][vc_column][vc_column_text]«فندک لوکس زیپو راهی برای آغاز هزاره‌ای جدید!» این جمله، یکی از عناوینی است که در کاتالوگ فندک لوکس زیپو ۲۰۰۰ درج شده است. زیپو از سال ۱۹۳۲ شروعِ لحظه‌های بسیار ناب و ویژه‌ای را برای انسان‌ها رقم زده است و در کاتالوگ سال ۲۰۰۰ خود اعلام می‌کند که با عملکرد، فرم، سبک و انسجام برتر محصولات خود؛ هزاره‌ی سوم میلادی را آغاز می‌کند.

طرح‌هایی در مورد زیردریایی‌های زرد، نوشیدنی‌ها، طرح‌هایی مربوط به نمادهای استرالیا، دختران، مرسدس بنز، جیپ، جام مسابقات اروپایی، نمادهای نظامی، طرح‌های ورزشی، گل‌ها و… بخشی از ده‌ها طرح و نقش زیبا و متفاوت زیپو در کاتالوگ ۲۰۰۰ آن است.

کاتالوگ سال ۲۰۰۰ فندک لوکس زیپو، ترکیبی متمایز از خطوط و رنگ‌های جسورانه به‌شمار می‌رود و ترکیبی از نمادهایی است که به آینده اشاره می‌کنند. در میان فندک‌های کاتالوگ ۲۰۰۰، طرح‌هایی از مشهورترین طراحان گرافیکی جهان، مانند هنرمند آمریکایی «می‌یِر» MEAR (دارای سبک «هنر خیابان») وجود دارد.

در این کاتالوگ زیپو اعلام می‌شود که اگرچه سال ۲۰۰۰ آغاز یک هزاره‌ی جدید است اما در کنار طرح‌های جدیدِ زیپو، این کمپانی هم‌چنان به تولید فندک‌های پرطرفدار کلاسیک خود نیز ادامه داده است.

فندک لوکس زیپو در سال ۲۰۰۰، بیش‌تر در قالب فندک‌های رنگی و کروم جلوه می‌کند و تعداد فندک‌های طراحی برجسته نسبت به سال‌های قبل اندکی افزایش یافته است. نکته‌ی چشمگیر بعدی، افزایش تنوع رنگ و طرح‌های فانتزی در فندک‌های کاتالوگ ۲۰۰۰ زیپو است.

هم‌چنین این کاتالوگ، دارای تصاویر اکسسوارهایی مانند چاقوی جیبی، ابزارهای گلف، قلم‌ها و… است.

 

فندک لوکس هارلی دیویدسون

برای فندک لوکس زیپو در سال ۲۰۰۰ نیز با یک کاتالوگِ دوقسمتی مواجه هستیم. یکی از این کاتالوگ‌ها، مانند سال ۱۹۹۹ و سال‌های پیش از آن، مربوط به برند «هارلی دیویدسن» Harley Davidson است که در حقیقت، نام تجاری شرکتی به همین نام در آمریکاست که موتورهای هارلی دیوید سون را تولید می‌کند که موتورهایی بسیار قوی و جوان‌پسند هستند و زیپو تعدادی از محصولات خود را در سال ۲۰۰۰، هم‌چنان به طرح‌های این بِرند اختصاص داده است.

کاتالوگ ۲۰۰۰ هارلی دیویدسون زیپو به‌وضوح، زیباتر و سخت‌گیرانه‌تر انتخاب شده‌اند و طرح برجسته و روکش کروم در این فندک‌ها حرف اول را می‌زنند.

به‌طورکلی، فندک لوکس زیپو در کاتالوگ ۲۰۰۰ زیپو، زمان و مکان را درنوردیده و طرح‌هایی جاودانه را تقدیم علاقه‌مندان خود کرده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1519555620243{padding-top: 10px !important;padding-right: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;padding-left: 10px !important;background-color: #fe6c61 !important;}”]

برای مشاهده کاتالوگ زیپو سال ۲۰۰۰ کلیک کنید.

[/vc_column_text][vc_icon icon_fontawesome=”fa fa-chevron-down” color=”pink” align=”center” css=”.vc_custom_1519545325651{margin-top: -10px !important;margin-bottom: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text el_class=”catalog” css=”.vc_custom_1519555978372{margin-top: -15px !important;}”][real3dflipbook id=”12″][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text el_class=”catalog” css=”.vc_custom_1519555562515{padding-top: 10px !important;padding-right: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;padding-left: 10px !important;background-color: #fe6c61 !important;}”]

برای مشاهده کاتالوگ زیپو (هارلی دیویسون) سال ۲۰۰۰ کلیک کنید.

[/vc_column_text][vc_icon icon_fontawesome=”fa fa-chevron-down” color=”pink” align=”center” css=”.vc_custom_1519545325651{margin-top: -10px !important;margin-bottom: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text el_class=”catalog” css=”.vc_custom_1519555961323{margin-top: -15px !important;}”] [real3dflipbook id=”13″] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 شانس خود را امتحان کنید!

  • گردونه را بچرخان و شانس خود را امتحان کن
  • یک ایمیل در هر روز
  • تقلب نکنید
شانس خود را امتحان کنید
دیگر نشان نده
بعدا یادآوری کن
نه ممنون